RECENZE - 451 stupňů Fahrenheita

Autor: Ray Bradbury
Hodnocení: 4,5*/5*
Žánr: sci-fi / klasika

O ČEM PŘÍBĚH JE: 
Muž jménem Montag žije v budoucnosti. Jeho povolání je požárník, jenže místo toho, aby oheň hasil, ho sám zakládá. V jeho světě jsou požárníci lidé, kteří pálí knihy. V místě, kde jsou stěny televize a cestuje se rychlostí blesku je kniha absolutně zbytečná. Jenže co se stane, když se Montag rozhodne zjistit, co na těch knihách je? Dojde mu, že je všechno špatně?

HODNOCENÍ: 
Tohle dílo jsem chtěla přečíst už dlouho, ale dokopalo mě k němu to, že jsme ho měli v povinné četbě. Nemá ani 200 stran, takže se mi přečíst ji jevilo jako dobrý nápad. Příběh se mi líbil hodně, ale mám trochu zmatený vztah k tomu, jak to bylo napsané. Na jednu stranu se mi to hrozně líbilo, ale na druhou jsem z toho byla občas pěkně zmatená. Taky bylo docela oříšek prokousat se až do konce. Čím blíž k tomu konci jste, tím víc nechápete, jak se z té situace autor vymotá. A on se nakonec vymotal, jen nečekejte nějaké velkolepé vyvrcholení. Montag není žádná Katniss a prostě svůj svět nezmění.
Mám dojem, že na klasiku je to opravdu čtivá kniha. Určitě v budoucnu budu číst znovu.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto