RECENZE - Divoká píseň

Autor: Victoria Schwab
Hodnocení: 3,3*/5*
Žánr: YA / fantasy
(první díl z chystané duologie)

O ČEM PŘÍBĚH JE: 
Kniha se odehrává ve městě Verity, které je rozděleno na dvě části (severní a jižní). Tu severní ovládá rodina Harkerů a tu jižní rodina Flynnů. Mezi těmito částmi panuje už šest let mír, ale ten je křehký jako sklo. Navíc se ve městě vyskytují příšery a bezpečí si musíte zaplatit.
Kate posledních pár let trávila na různých internatních školách mimo Verity. Teď se ale vrací a je rozhodnutá ukázat otci, že je stejně silná jako on.
August si přeje jedniné; být člověk. Jenže mír se bortí a on musí dělat učinit spostu bláznivých rozhodnutí.

HODNOCENÍ: 
Začala bych tím, že už od začátku mi nesedla hlavní hrdinka. Vadilo mi její chování, myšlení a hlavně to, jak se ze začátku chovala. Postupně se to ale zlepšovalo a já se několikrát přistihla, že s ní soucítím. Nevím, jestli to autorka udělala schválně, ale já ji v některých částech nemohla ani cítit. S Augustem to bylo úplně naopak. Byl mi blízký od začátku a fandila jsem mu až do poslední stránky.
Co se týče příběhu, tak ten mě bavil až od půlky. Do té doby se tam nic nedělo, takže se vsadím, že spousta lidí by knihu kvůli tomu odložila. Co se jí ale musí nechat je to, že je velmi čtivá. Možná trochu potrvá než si zvyknete na nové názvy, ale ty jsou naštěstí snadno zapamatovatelné.
Na podzim by měl vyjít druhý díl (Temný duet), také od nakladatelství cooboo. Měla jsem dojem, že se má u této knihy jednat o retelling ke hře Romeo a Julie, ale podobnost jsou jen ty znepřátelené rodiny, tak nevím. Konec byl docela otevřený, takže si asi druhý díl přečtu. Jen mám trochu obavy, co ta Schwab zase vyplodí.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto